۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۲

حواشی دیدار ذوب‌آهن - فولاد/

اعتراض ذوب‌آهنی‌ها و نیمکت نشینی کاپیتان/ بازهم برای خبرنگاران مشکل ایجاد شد

اعتراض ذوب‌آهنی‌ها و نیمکت نشینی کاپیتان/ بازهم برای خبرنگاران مشکل ایجاد شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران ذوب‌آهن نسبت به خطای آرش افشین، مهاجم فولاد روی قاسم حدادی‌فر در بازی امروز فولاد و ذوب‌آهن اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* اتوبوس خبرنگاران رسانه‌های گروهی که قرار بود این خبرنگاران را به ورزشگاه فولادشهر برساند، پیش از بازی با تاخیر قابل توجه به محل مقرر آمد و این مسئله مشکلات بسیاری را برای خبرنگاران به وجود آورد.

* پیراهن سفید و شورت سبز ذوب‌آهن در این بازی سوژه عکاسان رسانه‌های گروهی شده بود و تیم اصفهانی بار دیگر در این بازی با لباس متفاوتی قدم به مسابقه گذاشته بود.

* ذوب‌آهن برای این مسابقه همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و با وجود اینکه گفته می‌شد کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی این تیم با مصدومیت مواجه شده، این بازیکن در ترکیب اصلی تیم اصفهانی در بازی امروز قرار داشت.

* نیمکت‌نشینی مهدی رجب‌زاده و اسماعیل فرهادی در این مسابقه، از دیگر نکات بازی به شمار می‌رفت، هرچند که این دو بازیکن در نیمه دوم مسابقه بار دیگر به ترکیب اصلی تیم اصفهانی اضافه شدند.

* تماشاگران ذوب‌آهن در این مسابقه استقبال خوبی از خود به عمل آورده بودند و به نسبت بازی‌های قبل که نزدیک به 200 تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا می‌کردند، در این بازی حدود 1000 تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت.

* تماشاگران فولاد که از شهرهای اطراف و تعدادی از آنها از خوزستان به اصفهان آمده بودند، با حرارت خاصی مشغول تشویق تیم خود بودند.

* امید نمازی، مربی تیم ملی و دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال کشور، برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود و نکاتی را یاداشت می‌کرد.

* نمازخانه ورزشگاه فولادشهر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و به دلیل بارش برف، آب از سقف آن چکه می‌کرد؛ در سال‌های گذشته، ورزشگاه فولادشهر اصفهان از نظر کیفیتی بسیار افت کرده و ضرورت توجه به مشکلات این ورزشگاه احساس می‌شود.

* اعتراضات خانزاده به مرتضی تبریزی به دلیل صحنه‌ای که او در آفساید قرار گرفته بود، از دیگر حاشیه‌های بازی امروز به شمار می‌رفت.

* بر اساس اعلام بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، 900 نفر تماشاگران برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

* در یک صحنه، خطای آرش افشین روی حدادی‌فر باعث سرنگونی قاسم شد که این مسئله اعتراض تماشاگران ذوب‌آهن را در پی داشت.

این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

کد خبر 2215960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha